Vilken trevlig slump!

I dag har jag haft lite matte, typ 45 min av 60 togs upp av rektorn som babblade om  nya system med matte-gruppe etc.. Sedan var det typ högläsning på naturen.. Om synen och hörseln. Inget speciellt där. Hmmm.. Sedan stacka jag och O och köpte presnter till A som fyllde år i går. Sedan åkte jag til sjukgymnasten där jag fick underbar massage! :D Sedan så ringde jag O och hon hade tydligen träffat M.. Superkul! JAg går ner till t-banan Östermalmstorg och vem står där?! A! :D Fan va glad jag blev sötis, några av hennes kompisar var där och dom verkade vara supertrevliga. Vi träffades alla fyra på Åhléns vid t-centralen. Där sprang vi runt men kunde inte hitta något till H som också fyllt år och som också ska firas på tjejmiddagen imorgon. Hmm... Hittade lite fina prylar till slut. HOPPAS HON GILLAR DOM! ^^

Längtar tills imrogon, då ska jag och O till CITY GROSS :D Det blir spaghetti och köttfärssås! :)
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback