Syster fyller 12 år!

Anna min lillasyster fyller 12 år i dag. Grattis (: Pappa väckte mej klockan ÅTTA, jag trodde det var måndag så jag blev arg men nu när jag kommit på att det är lördag är jag glad. I dag ska jag till CG (eller City Gross som icke VIPs kallar det ;D), där ska jag och O handla mat tills ikväll. Fast jag vet inte om vi får skjuts av hennes bror, hoppas det. Det blir som sagt spaghetti och köttfärssås som A har lovat att "slänga ihop". Jag kan tilläggas att om jag lagar mat finns giftcentralen med på telefon hela tiden vi äter.

Nu måste jag berätta. Jag såg världens bästa, eller sorgligaste(?), reklamfilm på MTV nyss. Om anorexi/bulimi. Det var en tjej som stog framför spegeln fast man ser bara hennes spegel bild som är helt NORMAL. Sedan zoomar dom lixom ut och då ser man den "riktiga" flickan som är ett benrangel. Hemsk men sann och bra. Försökte hitta bilder men jag kunde inte. Ska kolla om den finns på youtube.

/S.

EDIT: HITTADE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback