Sämre

Jag har blivit sämre. Men jag skriver ett litet inlägg iaf. Avbokade min tid hos doktorn, försökte beställa en ny tid men dom sa bara att det var för många som ringer eller nått så dom kunde inte hjälpa till... I dag har jag hittills kollat på Dukes of Hazzard, den var sådär. Om man gillar eld, b-action och "vilda" biljakter är det en bra film eller om man bara vill se hur Jessica Simpson gör bort sig genom att vara en sexig brud som får vad hon vill bara genom att ta av sig tröjan, hon "lindar alla kilar runt sitt lillfinger" så att säga.

I dag måste jag skriva ett arbete om franskarevolutionen (före/efter), stda, noppa ögonbrynen och tvätta mina skor som ser förjävliga ut (var på nrj in the park, snook ägde btw)... Nu går jag hej puss.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback