"Ny" musik! :)

Har laddat ner lite "nya" låtar. Har längtat jättelänge efter Goo Goo Dolls album Dizzy up the Girl. Så jävla bäst. ♥
Jag är en riktig sucker för akustiskt, typ José Gonzalez. Också bäst!!! :) Laddade faktiskt ner Veener också (i samma veva tog jag också songs about jane - maroon 5). Allt detta betyder att jag har uppdaterat iPoden. ^^

I går så var jag ju på bio med Olivia, vi såg Pirates 3, den var jättebra. Fast min favvokaraktär försvann typ eller nått. Se den, rekomendation. Föresten - allt snack om att man inte kan hänga med = bullshit. Man fattar allting och Johnyy Depp är lika rolig som i de andra filmerna. I dag så skulle jag egentligen följt med till min kusins födelsedags kalas men jag mår inte alls bra så jag stannar hemma, hoppas på att det går över tills imorgon. Vill inte missa mer skola. Tänk att det bara är tolv dagar kvar tills skolavslutningen. Wiee! Och den 3e juli åker jag till Usa i tre veckor. Mihi! ^^ Har faktiskt inget annat planerat denna sommaren, kanske någon agillitykurs? Jag vet inte..

Kärlek, någon?
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback