Har skvallret gått för långt?

På sidan skandalextra.com kan du se de senaste skandalerna med de mest skandalösa kändisarna DOCK måste du betala för alla skandal video och bilder. Typ 25 kronor för en "gay"-bild med Darin, knappast! Det är väll ganska kul att läsa skvaller men man behöver ju inte betala 25 :- för en bild som kanske blir en "besvikelse" och kanske inte är alls så "bögig" som det står.

I dag så har det iaf varit en ganska lugn dag.. En timme i skolan då vi lämnade tillbaka sv/sam böcker och rättade en text. Sedan så åkte vi till armémuseet och tittade på en utsällning om spioner. Det var ganska coolt för man kom lixom in i ett hotellrum och så fanns det lixom tv, säng, garderob, spegel. På andra sidan så kunde man se en massa tv-skärmar som filmade det som var i hotellrummet med små, små gömda kameror. Dom var typ lika stora som ett pepperkorn eller nått. Kanske ännu mindre! Dom var skitsmå iaf. Sedan gick jag runt på Åhléns med O och tänkte köpa den där UNDERBARA väskan från Friis men mina pengar hade inte kommit än så jag får vänta.
Vill verkligen ha en. På måndag får jag köpa den och en massa skit som ska med till USA. På lördag ska jag köpa en slags bag med hjul som mamma hittat. Hoppas den är fin, puss!

KRAM & PYSS
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback