Glad dag!

Oh jag är så glad!Dagen började med engelska då Judith sa att vi skulle få tillbaka våra NPs. Skit nervöst. Hon frågade i fall hon skulle sgäa vilket det högsta poängen var som någon fått. Hon skrev upp 89 / 92. Shit, tänkte jag, fatta vad störigt att missa med tre poäng. Alla trodde att det var Benjamin som fått det eftersom att han är skit duktig. Men jag var tydligen duktigare. FAN VA NAJS MED MVG OCH BÄST I KLASSEN. Benjamin hade 83 p och på "delad tredje plats", som hon uttryckte det, kom Olive och Veronica med 75 p. Dagen flöt på urbra och jag fick reda på att Olive skulle hålla ett tacktal på  retoriken, hon skulle tacka mej. Det är nog det sötaste och snällaste någon någon någonsing gjort till mej! :) Jag fick dock inte vara med eftersom hon tyckte det var pinsamt och så hade jag bild då. Tydligen hade A sagt: "Gud vad fint!" J hade blivit tårögd och F hade sagt att det var vackert. (A, J och F är killar :P) Sedan efter skolan gick jag och Olive till Åhléns och skulle prova parfym och då råkade jag klanta mej. Ni vet att innan man sniffar på parfym så ska man lukta på kaffebönor så att man får extra bra lukt. Så jag sprejade på en lapp och då skulle olive också lukta och så kom jag där och skulle lukta samtidigt och råkade skalla henne :S Det gjorde skit ont! :P Sedan så skulle vi fira min namnsdag med en maräng högst upp i Åhléns då råkade jag tappa min tomma cola (glas) flaska som gick i tusen bitar och då flydde jag och olive därifrån. Sedan åkte vi hem och jag är bara allmänt glad. Vi ska gå på Rix FM i kungsträdgården på fredag och kanske nrj på lördag. RixFM ska vi kanske se med olives kusin max. Det ska bli trevlans! :)

PUSS! 
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback