Två små trevliga kommentarer ^^

Tihi* Jag har fått två små söta kommentarer i  förra inlägget och hoppas göra något med dessa i dag (imorgon?) ^^. Tänkte att jag iaf kunde få göra något EN dag för min syster fast jag ska banne mej göra nått både torsdag&fredag. Pussar och kramar till Imi och Mary.

I alla fall, i tisdags kom Olive hem till mej (mormor och morfar hem alltså ^^). Vi kollade på  I SPY (komedi med Owen Wilson och Eddie Murphy!) Haha - den var ganska rolig.. KELLY ROBINSON, KR, KR!!

Ska kolla vad för mission Imi hade till mej och prata med Mary om hon vill hitta på något.. Föresten vill jag bara meddela att
Nisse är suuuuuper nöjd att ha kommit hem eftersom att han har koll på "flocken" nu :)

/S.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mfififififii ^^

Det gjorde faktiskt jätteont när jag ramlade på promenaden :( Du och Olive bara skrattade.. -.-

<3

Postat av: Sofia

Men vi blåste på din hand sen eller hur? :)

2007-03-07 @ 10:49:50
Postat av: Anonym

Det är möjligt..
Eller.. Gjorde ni verkligen det? Du vet, mitt minne är inte det bästa ^^

Ifall ni gjorde det - tack! ^^
Ifall ni inte gjorde det - hrmpf. stick.



:D ("v")

2007-03-07 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback