Stressigt

I dag har jag haft det superstressigt. På morgonen var det förstås lugnt... Pluggade lite Natur eftersom att jag hade lite tid över! Kom till skolan - pluggade i stället för mattelektion. Gjorde provet... Då var jag först av alla tjejer och lämnade fram alltihop.. Då får jag den här kommentaren:

Sven: Var det svårt?'
Jag: Va?
Sven: Var provet svårt..
Jag: Jag tycker det.

Alltså han tyckte att jag skrivit för lite utan att ens ha läst, tack det käns uppmuntrande.. Sedan åkte jag hem till farfar och farmor och åt lunch. Spaghetti och köttfärssås, gott! Sedan skulle jag till sjukgymnasten (var hos farfar och farmor i cirka 50 min), tränade mitt pass och sedan skulle jag möta mamma för att hon skulle följa mej till en drop in grej för vaccintationer på birger jarls gatan.. Tog sprutan och fick något i drick form.. Ska dricka min första grej imorgon. Sprutan var för hepatit a och kändes knappt.

Sedan sprang jag runt på stan (mamma skulle på möte) och letade skor och jacka. Kom fram till att jag ser fet ut i trenchcoats och att Lacoste har fula skor nu i vår. Möte upp mamma och  köpte två Gossip-girl böcker på Pocket Shop till Malaysia. Som "grädde på moset" så höll en kille på att smocka till mej i ansiktet med sin väska på tunnelbanan.

I morgon ska jag shoppa med Olive och så ska jag köra pilates med henne på söndag tror jag.. :)

/S. Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback