Nere.

Mår bra men känner att jag också vill, vad jag vill tänker jag inte vräka ut här men det är något viktigt. Jag lastar över allt på Olive men hon är så snäll tillbaka. Tack Love.

Försöker lyssna på bra, glad musik för att må bättre. Worrying Kind - The Ark är så glad, man blir lite uppåt fast jag kan inte riktigt. Grejen är att man har glömt allt som man är ledsen över och sedan kommer på det igen blir man ännu mer nere än förut. 

Mest deprimerade inlägget i hela kära bloggen, men men. Lite skit får ni allt tåla.. Inte för att någon egentligen bryr sig - det är därför jag avstår frestelsen av att vika ut hela mitt privatliv på internet.

/S. - nej.

image13

Kommentarer
Postat av: Anonym

^^ <3 ingen fara jag lyssnar på allt!:) löv :J

2007-03-15 @ 21:24:42
Postat av: Olivia aka. Olive

Aww! Ingen fara:)! jag lyssnar på allt, både det negativa och det lite konstiga^^! <3

2007-03-15 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback