Cancergirl=Cancerflickan

Alltså de cancer jag menar är sjukdomen, ni vet med cellgifter och tumörer?! Ville bara förtydliga det eftersom att jag har fått flera påpekanden från annat håll om att det ska vara Kräftflickan (stjärntecknet).

BTW! Idag har jag kommit på vissa saker:

1. Jag måste spendera en kväll varje helg med en kompis utan föräldrar.
- Comment: Jag vet att jag är 16 och att detta är lite sent påkommet men iaf..

2. Jag är skit blödig när det kommer till djurplågeri och vill rädda alla hundar från
hundstallet.
- Comment: Ångrar nästan mitt val till gymnasiet, vill nog gå någon djurlinje i stället.

3. Jag har ändrat mej i en relation till en viss person och hoppas att vi får det roligare.
- Comment: Ja, det känns skönt att ha gjort en förändring - hoppas det funkar!

image5Jag har inte läst en enda Gossip Girl bok men ska köpa två stycken till min resa till MALAYSIA på påsklovet :)
Jag och pappa åker den sjätte tror jag och kommer hem fjortonde. Vill ni ha vykort får ni säga till!

Jag läste dock det lilla gossip girl utdraget man fick i Vecko Revyn någon gång, verkar bra.. Finns det någon speciell ordning eller kan man läsa vilken som?














Puss och kram! <3
/S.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill ha ett vykort! ^^ Som alltid! :D <3

Postat av: Malin

Hej. Såg att du frågade om gossip girl böckerna, jag är inte helt hundra men jag tror att boken "Gossip Girl" är den första i serien. Har kompisar som har läst flera av dem och de ska tydligen vara sjukt roligt och bra.

Mvh Malin (:

2007-03-14 @ 20:08:56
URL: http://maaalins.blogg.se
Postat av: Anonym

Gossip girl böckerna är iordning, den första är Gossip girl, den andra heter Ni vet att ni älskar mig, den tredje: allt och lite till, den fjärde: för det är jag värd.

det finns nio böcker men alla är inte översatta till svenska än.

2007-03-22 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback