Blogg.se har varit trögt

Har haft ganska slappa dagar nu i veckan, ledig imorgon. I dag kom en kille frå LO till skolan och informerade om somarjobb skyldigheter och rättigheter och sånt. Lite tråkigt, men bra information mest av allt viktigt!
I kväll ska jag, Imi och Olive träna Basic Step. Det är så himla kul, grymt peppande! Lite klurigt med allt fix o trix med övningar och så vidare men det går alldeles OK.

Slutade klockan 1100 i dag. Skönt plus att i morgon är jag ledig och ska leta sommarjobb met Olive, vill verkligen jobba på en djuraffär eller typ något annat med djur. Hoppas jag kan, annars typ glassförsäljare det verkar roligt (&svalt!!). Andra förslag? Har redan finkammat AMS.se och där finns inget. Mamma och pappa har bara jobb för
18+ och jag fyller sjutton i november... :/

Var på sjukan i går och gjorde EKG, ultraljud av  ♥, satte nål, fick vaccination, magnetkamera (i sega 1 och en ½ timme) och sedan drog jag nålen och fick åka hem. HAde planerat att åka till skolan för att vara med på svenskan men jag hann inte. Ville faktiskt verkligen! :(

/S.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe visst e de gulligt när de ligger å njuter i solen de små tussarna :)

Postat av: Natalie

äru gravid ?

2007-03-31 @ 22:12:15
URL: http://nataliestankar.blogg.se
Postat av: Cancer-Girl

Nej, har haft cancer. Inte gravid xD

2007-04-02 @ 16:47:23
URL: http://sofialinnea.blogg.se
Postat av: Natalie

jaha , sorry

2007-04-02 @ 20:45:52
URL: http://nataliestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback