Shopping spree!

Shoppat lite i dag! Skit kul fast först var jag på KS och sedan gick jag och åt lunch hos farmor och farfar. Pankisar! Mumsfillibabba. Sedan gick jag till Åhléns och köpte ett par jeans (Acne Jeans) och gick sedan bort till Glitter och köpte några par örhängen (det är köp 3 för 2 på allt i hela butiken) gick över på andra sidan sergelgången in på H&M och köpte Veet gårborttagningsgel (testade floral sensation och den var bra! fast det luktar ganska starkt [valde givetvis moisturising]). Åkte till Brommaplan slank in på Apoteket och köpte Exspot, Första Hjälpen kit och Neutrogena Black Head scrub. Bra eller? :P 

I helgen ska jag träffa min kusin och hans familj och så ska nog jag och mamma handla en resväska. Föresten så var jag och tittade i Friis Affären. FAN FAN FAN FAN FAN! De har inte min älskade väska längre.. Skit ledsen. 
Aja, jag får försöka gå vidare. BTW! När man har ny rakade/vaxade/"raserade" ben ska man använda silkesbyxor. Man känner sig så naken! ;D

PUSS!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback