Oh My God.

Jag trodde inte att sommarlovet gick så här fort. Ska det göra det eller är det bara jag som är förvirrad?
Pratade med Olivia på msn och plötsligt så sa hon att på måndag ja, då åker hon till Australien på sin språkresa. Det var då det gick upp för mig att jag åker på språkresa om typ tio dagar. :| Jag är en riktig tidspessimist. Vill alltid ha helst tre timmar på mig för att t. ex. duscha. För man vet aldrig om schampot tar slut (även fast det står tre flaskor i dushcen) eller så hittar man ingen handduk och måste köra värsta James Bond movesen bort till linneskåpet i bara badrumsmattan framför relativt stora fönster med grannar till höger, vänster och rakt fram...
 
Så.. Det känns patetiskt att skriva detta men jag har valt ut en väska att ha som handbagage (stor mörkblå lacoste) och så har jag stoppat ner sovsäcken, första hjälpen kittet och mina böcker i resväskan + passet i en liten söt grej som tillhör min lacoste-väska. Jag hatar att packa så det blir alltid så att jag slänger i liite grejer då och då. Hellre vara klar en vecka innan än att packa allt i sista minuten.. 

Puss :)
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback