Nu vet jag varför!

Nu vet jag varför jag inte kollar på "hemma hos Jamie" eller vad det heter, därför att man blir så jävla sugen. Fy fan, jag kollade på något annat program med honom och jag gick raka vögen ner i köket och rotade runt efter något gått redan efter fem minuter. FATTA!?!? Jag är en sucker för god mat, även på teven! :D



Föresten har jag tänkt på en annan grej. Skillnaden mellan
GratisGodis.se och Sweetcollect.se. Gratis Godis där har jag redan 32 godisbitar (13 för att få skicka hem ^^) Sweet Collect fattar jag noll av där verkar man behöva betala för ALLT. :/ Könstigt. Ska iaf skicka hem mitt godis lagom till språkresan :D

Orkar inte skriva mer, tror jag drar till hundön med nisse i dag.
PUSS!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback