I sommarstan lyser ALLTID solen!

Om det så är världens åskväder i "centrala" Ekerö, vette fan hur jag ska uttrycka mej.... :D Så är det aldrig regn här ute. ALLTID sol! :) Lite störande i bland när man vill mysa i regnet men whatev.. I natt  sov jag hos Olive (kom fram till att jag är inneboende där). Imi kom och skulle fota med sinn mega kamera men det sket sig så vi spelade Wii och åt snören i stället! :D Sedan så spelade vi det där spelet Mix Match där manska få i hop gubbar genom att slå en törning.. Olivia blev överlycklig för hon fick hela prinsessan, hon får alltid som hon vill. SUG. XD

Orkar inte skriva mer på den här störda datorn, stenålders bärbar skit, så ni får lläsa mer sen. PUSS!
/S.

Kommentarer
Postat av: Olivia the master ;D

Spelet heter MIX MAX >.< Haha!
Jag visste inte att man slog en törning:D :O Maha!
Och JA, jag får alltid som jag vill:D Det är bara för att jag är så bra! ^^
SUG själv! Moaha!
<3

2007-06-14 @ 19:10:03
Postat av: Olivia the master ^_^

>.< OCH jag visste inte att det hette törning xD Maha!
Det är klart att jag får som jag vill! :D^^
SUG på dig själv! ;D
<3 Moahaha!^^

2007-06-15 @ 01:37:33
Postat av: Sofia

Same shit ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback