Hetaste dagen på länge!

Slutar som sagt på fredag och i dag har det inte hänt något annorlunda... FÖRUTOM att vi bara hade en enda jävla lektion, då vi fikade och utvärderade. Jag och O skulle hoppa på t-banan och skynda oss eftersom att jag var tvungen att hämta Nisse innan de gick ut på promis på Doggis. Jag hann och sedan var mitt förslag att vi skulle åka till Orangeriet och gå till Hund-ön i Drottningholmsparken. Nisse ♥ Hund-ön. Där får hundarna vara lösa så han sprang glatt omkring men han kom varje gång jag ropade i full fart dessutom (öronen fladdrade - bedårande ^^)! Förutom att Nisse blev "anfallen" av en ängslig JRT så gick allting bra, inga sår så vitt jag kan se. Sedan mötte vi en annan JRT, fast fet och snäll, de nosade lite men när O och jag började traska så ropade jag och då ville den feta följa med, gyllit! :P Vi träffade några större hundar och det gick också bra. Nisse rullade sig dock i gräset vilket får honom att stinka som en... jag vet inte vad men det luktar verkligen som gräs fast mega äckligt. Sedan gick jag och O till busshållplatsen och när 176 åker förbi så säger O: Den där skulle vi tagit! PUCKO, vi kunde sprungit? ;D Vi sätter oss i skuggan, bakom busshållplatsen som är minimal men den ända som finns.. Nisse stinker, det är varmt och jag får ont i rumpan av asfalten då tar O fram sin iPod och så kör vi lite sång-quiz. ^^ Det är bara hästar där så vi skrik-sjunger. Bussen kommer försent men det gör inget för vi hade kul hela tiden xD Vill verkligen åka dit igen! Kanske träna lite inkallning nästa gång, med mer material! :)

Ganska långt inlägg för att vara jag fast jag har mer att bjuda på:

7 klädesplagg som jag köpt/fått/äger men aldrig använder
* Min balklänning - En gång.
* En randig ful babydoll-polotröja som jag hatar. Eller avskyr..
* En gräsligkavaj i manchester jag fått av min mormor.
* En orange kjol som jag köpte för 30:- som egentligen var skitful men jag kände för att "fynda".
* En vit stickad halsduk som är den största du någonsin sett.
* Ett par skit hemska jeans från Lindex, håller mej till Acne och Lee.
* En bikini underdel som har blivit ersatt, den är helt stört skuren fast överdelen är fin!

6 saker jag inte går hemifrån utan
* Nycklar
* Plånbok
* Busskort
* Mobiltelefon
* iPod
* Liten parfym

5 personer jag inte klarar mig utan
* Mamma
* Pappa
* Anna
* Aimée&Olivia
* Maria&Hanna

4 böcker/filmer jag gillar
* Alla i gossip girl-serien
* Systrar i Jeans
* En plats de kallar Lyckan
* I taket lyser stjärnorna
* En shopaholics bekännelser

1 sak ni (kanske) inte visste om mig
* Jag litar inte på killar med blont hår.

2 kändisgarderober jag vill ha
* Hilary Duffs
* Rihannas

1 sak jag önskar mig just nu
* En liten westie (eller ett jobb så jag kan tjäna pengar så jag kan köpa en! :D)

Puss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback