Barn är bäst när de sover

Nu sover hon äntligen lilla Jossan. FINALLY. Vi gick till Konsum och tillbaka, vilket är en bra bit för en två åring. Nisse hängde också med och sover lika sött han med. Så vad har jag gjort hittills denna vecka?
Öhh.. Inget? Typ läst veckans nu, kollat teve, varit ute med nisse.. Varit med Jossan, ätit!! Ganska händelselös vecka.. I morn åker jag hem iaf för sjukan på torsdag. På fredag ska iaf jag, olivia och maria träffas. Hoppas ni andra kan hänga med. Hanna ? Imi ?

Ville bara hälsa att jag är mycket stolt över min kamera som jag glömt hos Olivia. Den hade nämligen tagit en bild på Olivia och sedan stängt av sig, duktig kamera! Olivia hatar den.. :S :D

LISTA.

SKULLE DU HELLRE. .
1. pierca tungan eller näsan ? - Enda stället jag någonsin skulle kunna tänka mej att pierca är tungan.
2. vara seriös eller rolig ? - jag är alltid rolig så det är svårt att vara annat! :D
3. dricka grön eller röd mjölk ? - guul.
4. brinna upp eller drunkna ? - drunka om jag måste välja.
5. umgås med dina föräldrar eller mina fiender ? -  föräldrar. fiender - nej tack?

SVARA ÄRLIGT...
1. tycker du om någon nu ? - nej
2. sol eller måne ? - solisch... stekisch...
3. vinter eller höst ? - höst, jag fyller år då! :D och sen så är det inte så förbaskat kallt då heller!
4. soligt eller regn ? - soligt om man är ute, regn om man är inne

OM MIG..
1. hur mycket är klockan nu ? - 11.24
2. fullständiga namn ? - Sofia Linnéa Thorstensson
3. vart vill du bo ? - USA
4. hur många barn vill du ha ? ett tvillingpar!
5. vill du gifta dig ? - det tror jag!
6. är du kär ? - nej
7. Favorit årstid ? - sommmaaaaaar ^^
8. Humör just nu ? - lättad, jossa har ju somnat!

HAR DU...
1. Kysst någon ? - ja
2. blivit kramad ? - m-m!
3. känt dig fånig ? - öhh.. det är mitt andranamn. KLANTIG är mitt första..
4. saknat någon ? - klart!
5. gråtit ? - mm...
6. Ljugit ? - MAHA! ja.. :S
7. blivit kysst ? - ja

GREJER..
1. har du blivit jagad av polisen någon gång ? - HAHAHAHA :D Neje.
2. har du en hund ? - Nisse är en hund tror jag :)
3. sover du helst ensam eller med någon ? - med någon.
4. tror du på spöken? - kanske!

PUSS!
/S.

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback