Ang. förfrågan om poolparty!

Poolen är inte öppnad än. Poolmänniskorna har inte återkommit fast vi rikngt typ 15 ggr. De har sagt att de ska fixa en annan pool på samma gata men vi har iaf inte hört något.. Det börjar ju verkligen bli dags, skulle faktiskt kunna tänka mej att bada idag (DOCK endast i poolen, den som badar i sjön är ju helt galen). Ett par bilder från mitt rum och en på mej! :D Älskar mitt linne som är grönt med små pyttehjärtan på, underbart slappt men chict med ett pärlhalsband till.

 


Ni kanske märker att jag inte orkar skriva en massa så ni får hålla tillgodo med bilderna jag slänger fram! :D

Kommentarer
Postat av: Aimée

Jag badade igår :D

2007-06-03 @ 16:16:57
Postat av: Sofia

Galen`? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback