Min konstiga dröm

jag var utomlands och träffade en så jävla snygg kille (trodde han typ var 20) och var skit kär i honom.. sedan så började han umgås med mitt "resesällskaps" syster men vi var lixom kära o ja ba: fattar du inte att det här stör mej? han ba joo det stör mej med men jag måste lixom gifta mej och skaffa barn jag ba whatever

och sedan bjöd han mej påå en "fin" fransk resturang och jag hade inga högklackade skor o jag o typ fem andra tjejer var tvungna att prova olika skor för att få komma in (i en sån där kvarglömd låda)

när jag hittat ett par så jag gick bort till där han satt och då satt min pappa där (?) okej tänkte jag ja ba.. pappa det sitter någon där och så började hans klocka pipa som betyde att han skulle på möte och jag ba YES HEJDÅ PAPPA


sedan kom vi typ hem till sverige och han var jätte-ledsen och han avslöjade att han var 31.. ja ba ok men jag älskar dej ändå (?)


sedan så mötte jag maria vid ekvägen (b-hålplatsen) och hon ba kan du åka och tapetsera grejer med mitt fotbollslag jag hinner inte. sen fick jag se på ett skolfoto vilka som skulle med ja ba aha.. sedan tappade jag bort mina skor det gjorde typ tove oxå (marias kompis du vet) och vi han inte med bussen. så vi gick över gatan för att hinna med sista nattbussen hem...

då fick vi se att SL hade satt upp en slags första hjälpen låda för sånna som skadat sig och små fotbolar i fall några brasilianska fotbollspelare skadat sig för att dom hade lättare att följa bollar med blicken stod det.

sedan ringde du och sa att han som jag var kär i hade kommit till en fest du hade och slagit ner två killar och fått blod på sina nya skor(?) och du sa att han var inne på msn och att jag skulle ta upp min hand dator och msna med han och då gjorde jag det (jag visste inte att jag hade det??) och han skrev så där jätte mycket så hjag fick typ itne skriva något alls och så slutade drömmen

Ur min och Olivees msn konversation.. Orkade inte skriva om!

/S.

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHAHA! :D

Postat av: S.

den var muppig ^^

2007-02-27 @ 11:17:08
URL: http://sofialinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback