Hate this place

Hate this place - Goo Goo Dolls, dagens "anthem".

Nej, jag vill verkligen inte vara kvar här. Det är samma visa varje gång jag är här. Man tycker det ska bli jäääätte-skönt att bara slappa hela dagarna och gosa med Nisse. Inte plocka ur diskmaskinen städa eller någonting. Men så blir man understimulerad för att det enda man kan göra är att sitta framför datorn eller teven. Gosa med Nisse visst men då börjar jag bara oroa mej om hans klor måste klippas osv. Dessutom börjar jag bråka med min syster stup i kvarten eftersom att vi måste vara så tätt in på varandra... Åhh - jag blir galen. Fast pappa har lovat att "om ni inte ringer och tjatar ska jag tänka på saken" (saken=att hämta oss på onsdag)..

För att ni ska få en bild av hur jävla tråkigt det är här ska jag skriva vad jag gjort idag:
Vaknade klockan sju av att teven pratade på (gästrummet är vägg i vägg med vardagsrummet och min morfar är morgonpigg och hörselskadad så det säger sej självt). Sedan satt jag och åt frukost, ugglade framför teven och datorn (som jag brukar varva lite med varandra). Sedan tog jag och min syster en promis med Nisse uti skogen - kom hem kände för att duscha och smsa lite så ajg gjorde det.
Sedan har jag väll suttit vid datorn (och bråkad med syster) sen klockan 1100. Förstår ni vad tråkigt?
Samma visa imorgon - fast kanske lite mer teve eftersom att det går bättre program på vardagar.
SORGLIGT, ELLER HUR?!

Jag ska iaf köra ett PowerYoga pass med
Imi på måndag om en vecka. Hoppas kunna köra ett på lördag också men vi får se hur det blir med det. Måste komma i form till sommaren känner jag, vill ha en snygg kropp och slippa skämmas på stranden plus att jag ska på språkresa till USA och vill helst inte se fet ut så..

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback