BMI och allt det där..

Ni läste rätt. Det handlar om VIKT, det mest uttjatade ämnet i världshistorien. Alla har problem men ingen vill ju läsa om någon annans problem de vill bara fixa sina egna. Jaja, jag ska skriva om mina iaf..

Jag har 23,5 i BMI (Body Mass Index), vilket betyder "Normalvikt". Men jag är inte nöjd inte alls. Det högsta man kan ha innan man blir "Överviktig" är 24,9.. Ni kanske har märkt att jag inte är den perfekta bloggaren eftersom jag nu har gjort mitt första felsteg i bloggvärlden. Jag har skrivit att jag inte gillar mig själv till 100%... Jaja. Vill bara "få utlopp för mina känslor" genom den här bloggen - det kanske vissa gillar? Vem vet. Det känns som att ajg vill men inte kan hålla några löften. Eller jo, kanske.. När jag tänker efter så har jag lovat mej själv att dra ner på godis i veckorna och köra tuggummi i stället. Det funkar så där, men det är en början. Jag har börjat äta knäckemackor i stället för vitt, mjukt bröd (Wasa frukost!)...

Nu hade jag tänkt att skriva om Melodifestivalen (sista deltävlingen i kväll 20.00 - Gävle). Vilket freak jag är! Jag tycker om det massor! (: Förut tyckte jag att "deltävlingar - det är bara trams", Men icke! Det är kung.. !! Tänkte strunta i att klaga på att jag befinner mej hos mormor och morfar med hund och syster det här sportlovet och att jag skrivit ett argt mejl till min mamma om att jag vill komma hem på onsdag... Men där slank det ur mej iaf så skit samma.

Något mer roligt som hänt? Ska tänka lite, tänkte köra 90/10 metoden, jag har råd med en ny
mobiltelefon nästa vecka!! Och jag tror faktiskt jag får en iPod video i påskägget ;D Det var några glada nyheter i alla fall!

/S.

Kommentarer
Postat av: Imi

Det va den jag tipsade om ^^

2007-02-25 @ 11:52:30
Postat av: SOFIA LINNÉA

<html><strong> hej



</strong></html>

Postat av: SOFIA LINNÉA

<html><strong> hej </strong></html>

2008-06-27 @ 09:03:27
URL: http://sofialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback