Vid farfars dator

Alltid lika mysigt att komma hit, till vasastan och farfar&farmor. Var på promis med Nisse precis, skit söt chihuahua som Nisse blev lite sur på men det var inget. I kväll har jag mini-julafton hemma hos mig med girlsen, Asmys! Vet inte vad ajg ska göra idag men jag får väll hjälpa farmor och farfar med småsaker. :) De åker ner till skeånä imorn så de ska väll packa lite. Mitt internet hemma krånglar så håll ut! :D Ser Enchanted (Förtrollad) på söndag med syster. Vi ser alltid bio den 23e, trevlig tradition. Vi har sett Narnia och Polarexpressen plus två eller tre till som jag inte kommer ihåg. Haha, har föresten inte varit på bio på länge så det ska bli skit mysigt.

Puss.
/S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback