Min vecka!

Det här är ett superointressant inlägg om min lilla vecka. Handlar bara om mej i största allmänhet men annars är allt bra, jätte kul att läsa min kalender! :|

Nu i veckan så har jag en helt vanlig måndag, alltså så börjar jag tolv, har geografi, går ut med bosse, lunch och lite spanska. Fast vi borde inte ha någon spanska egentligen.. Den är onödig, får hoppas på det "bästa" hrm.. Den kvällen ska jag göra lite instuderings frågor i naturen som ska in på tisdagen som ser ut som följer: sovmorgon (ingen estet, what do you really expect?), bosse, naturinlämning och
Marys födelsedag (17 yey!). På onsdagen är jag ledig, åker kanske till farmor och farfar med Nisse eftersom det så gärna ville träffa honom innan de åker till Skåne (för att fira jul med min kusin, inte oss.. >:() eller så planerar jag lite inför fredagen, jag vet inte. Torsdagen innebär SKOLAVSLUTNING. Moahaha! Nu börjar jag säkert en dag tidigare än alla andra men whatev, jag slutar på torsdag!!! Sedan kommer fredaaag, då det är första dagen på jullovet ska jag fira det med slapp i farmor och farfars lägenhet (som inte är hemma, vill inte vara hemma när städerskorna har mega julstädning!) - man känner sej så i vägen. Jag, Nisse och förhoppnigsvis Olive ska chilla där och på kvällen är den julklapps thingeling med flickorna! Mys! På jullovet har jag inget planerat förutom julafton - hemma, juldagen - ossmarks, nyårsafton - da gang. :D

Puss puss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback