Min perfekta garderob.

Jag har skapat en ny kategori, har fetisch på att vara organiserad! Eftersom att Charity of the Week är ganska tråkig (kommer fortsätta med den iaf) har jag skapat "Min perfekta garderob". Här nedan följer en lista av det jag ska köpa så fort som möjligt för att bygga upp en perfekt garderob!

♥ Jeans: Fyra par Dr. Denim. Jag bara älskar
dom! (Cirka 2000:- )

♥ Övertröjor: Eftersom att koftor inte riktigt är min grej så har jag tänkt att köpa en Adidas tröja till (jag köper bara herrmodeller i sånt, skäms inte ^^) och två Svea hoods eller liknande, fast inte sådana som det står SVEA gigantiskt över bröstet. (400:- + 1500:- )

♥ Underkläder: 10 st spets trosor + tre bhs, vill ha flera sexiga underdelar! x) Finns fin fina på Cubus! (300:- + 350:-)

♥ Linnen/Toppar: Fem st basic-linnen från H&M har två tror jag och de är jätte-bra. Dessutom fyra st babydolls. Älskar sånt fluff! (600:- + 1100:-)

♥ Accessoarer: Jag är alltid på jakt efter väskor. Vill just nnu ha en axelrems väska som går tvärs över lixom. En liten, brun eller svart eller nått.. ;D (Donno, alldeles för mycket i guess.)

Totalt blir det 6150 + väska. ^^ Man kan ju alltid drömma/försöka! :D

Kyssar.
/S.


Kommentarer
Postat av: Olive

ELLER så bara köper vi/ vi fixar så att vi kan få tag i en av dom fin fina väskorna var!!! dom kostar nästa lika mkt som det där:P och vad väljer duuu?? x) ^^

*Ja jag är smart jag vet!* Moahaha

2007-12-18 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback