Ledarskapsveckan är en slapp vecka

Så skönt med ledarskapsvecka. Det betyder att terminen snart är slut och att man inte har något kvar att göra typ. I veckan ska jag handla julklappar och hitta en klänning att ha på julafton. Någon som vill låna min underbaring från förra julen. Skit fin! Hmm.. har funderat på en sån där assöt ballong kjol med hängslen! De är så fiina. Nä nu måste jag tillbaka till mina julklapps funderingar. Har kommit på någon enstaka men fortfarande många kvar.. :/


Det är bara två och en halv vecka kvar i skolan, skit kul! Den 22a december har jag julklappsbytning hos moì, det är så sjukt mysigt. Precis som förra året :). Och jag ska inte se ut somo någon jävla husmor på alla bilder. PINSAMT.
  


Kram
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback