Keep up the good work!

Jag ser att jag har fått fler och fler läsare de senaste två veckorna vilket alltid är lika kul! Det är roligare att skriva när man vet att någon iaf skummar igenom något enstaka inlägg. Haha, bekräftelse heter det va?

Ska troligtvis ta en fika med Aimée imorn. Måste catcha up lite. Det har hänt grejor förstår ni! Annars så är det ju slut på denna termin på torsdag och myspys på fredag. Mamma ska shoppa allt det roliga tills kvällen, jag behöver rappa kalja!! :O  Nisse är föresten jätte het i sin nya rock, han gillar den inte i början av promenaden men vill inte ta av den när man kommer innan för dörren, fastän han svettas. ^^

Väntar på studebidraget och forsätter på mitt
lilla projekt. Måste lixom ge min garderob ett lyft om ni förstår vad jag menar. Letar vidare efter saker till resten av listan. Jag är ett riktigt planeringsfreak. Måste hitta en ny favorit godbit till min väsksamling. Jag är ganska kräsen men blir kär fort som tusan, tänker nästan alltid: Nu eller aldrig! Eftersom det nästan alltid blir nu så måste jag alltid ha pengar redo ;D Återkommer med en update angående garderoben.

Föresten, tjusig header va? :) Tänk vad man kan göra i paint!
Kram.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback