Julklappar? Check!

image108Nu är jag klar med precis alla julklappar. Skitskönt faktiskt. Blev inte exakt allt som jag tänkt till alla men jag är nöjd! Svårast var pappa men givetvis lyckades jag klura ut något! :) Jag längtar tills jag får ge flickorna mina klappar. Jag är så nööjd med allt jag (och Olivia) inhandlat! Allt är lixom paketerat och klart.

I dag så handlade jag som sagt det sista. Olivia var givetvis med och vi handlade till Noa, Kalle och Sara också! Bra jobbat gumman! :) Sedan kom mamma och behövde hjälp med en grej till syrran. Hon kommer bli glaad! Kom hem sådär lagom tid, fick massage av Anna och msn-nördade mej lite.

I morgon ska jag i alla fall med Olivia och handla lite mer julklappar till hennes familj och lite sånt. Sedan ska hon till Globen för att kolla på Idol med Max och jag ska hem och
heja på Amanda med min syster och mamma. Fast mamma hejar nog mer på Marie tror jag men jag ska hjärntvätta henne. Fast innan allt detta kul är det ännu mera kul! Jag ska först på typ en liten avslutningsshow för ledarskapsveckan och sedan ha "knytkalas" med min grupp. Ska köpa något snabbt på brommaplan imorgon. Inte pepparkakor iaf. Det kommer seriöst alla ha med sej. Något mer fantasifullt? Men vad :S Hmm.. Skiit samma har sovmorgon iaf till 09:50. Nisse är hemma så ingen stress. Tror det blir en slapp-helg, super skönt!

Kyss!
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback