I skolan

Jag fattar inte varför min skola försöker hålla kvar oss elever in i det sista. GAH! Jag blir så trött på skiten... Slutar som sagt på torsdag, ledig på onsdag och "riktig" dag på tisdag plus att dagens lektioner (2) har typ skruttat i hjäl sej. :S Hade geografi i 40 min då vi tittade på en dokumentär från typ´-98 från vulkaner. Suckie! Omdömena skickas hem på onsdag så dagen imorn är helt jävla onödig. Om vi inte slipper spanskan funderar jag på att skippa den så att jag bara går ut med bosse och sedan börjar skolan klockan ett.

Så jävla skönt med jullov snart och jag som önskat mej så mycket saker! Sex and the city shoe box, wkae up light, tv + dvd, smycken, smink, kläder, presentkort.. :D Denna juvliga högtid!

Pussisar!
/S.

Kommentarer
Postat av: Z a n n a n a s

Vill du vinna ett Chanel läppglans?
Tävling i min blogg

(enoksson.blogg.se/1197802161_tvling.html?E7D0E9F4-FB23-C514-A7870C4073BFD345)

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback