Bloggar tidigt tidigt!

Bloggar skit tidigt nu här ifrån skolan. Trodde vi började 0830 men vi börjar tydligen 0900. Klantigt men så blir det i bland. Börjar dagen med lite PP? Allting står i förkortningar så det blir spännande! Olivia kommer väll om 25 min eller nått. Fast vi börjar om 55 min. Ysch. Och jag som är supertrött!

Tänkte att aja. Jag åker till skolan så kan jag göra något men det finns ju inget kvar att göra. Typ allt är klart och andra delen på ekonomin ska vi skriva EFTER lovet. Fast jag röstade faktiskt på före men skit samma. Blir nog bäst så här.

Ska träffa flickorna på lördag. Roligt. Men när och var är inte bestämt mer än lördag. Tror jag iaf. Måste handla lite julklappar. ENSAM. Måste ju handla till Olivia också! HAHA. Det blir typ alltid sista minuten för vi hamnar alltid tillssammans. Kanske för att hon också behöver handla altt jag behöver handla!

Slutar typ 3 så vi får se.
Puss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback