Vardagstress

Usch.
Jag är trött därför vill jag klaga. På min fossing bland annat som är som en röd ballong just nu, allting bara stramar och det kliar och svider på samma gång (blev typ biten natten mot söndag). CRAPO - går till skolsköterskan på ons tror jag, om det inte löser sej så blir det inget la Cream eller hur det stavas på lördag. Ännu mera CRAPO. Sen så vill jag klaga på att jag ska läsa 17 sidor om Troja och Odyséen tills onsdag eller nått. Det var sjukt segt i matsalen så jag kunde inte läsa på lunchen så jag sket i det.. Nu är fossingen riktigt rööd. :| Aja, Vill sova nie i kväll för jag har est orient i morn. Vi ska till kyrkan i vanadislunden och få inspration för ett projekt om eld, luft, jord och vatten. Jag har översatt halva engelska pappret som är med glosor tills på onsdag det är 100 ord.. Hrmf..

image86

Har gjort värsta ritningen över hur jag vill genomföra de sista finnisharna i mitt rum. Så att jag ska ha det så utan att möblera om stup i kvarten. Föresten så vill jag ha en platt tv som jag kan sätta på väggen, en resa till spanien med flickorna och en fotoskrivare i födelsedags present. Gärna ett jobb också, hoppas på det där posten-jobbet vid jul!

Hade en underbar helg. Pusss... <3
/S.

Kommentarer
Postat av: Oliiiviiia

Hahahhaa värsta fotot av din fot xD!
engelskan sugeeeer!!!! >.< Hata!
En Italien resa oxå! :D det kostade typ runt 2000 eller billigare typ om man skulle åka och typ samma till spanien... så! men fan asså! vi SKA åka!! :D det måste vi! ^^
Maria kunde inte följa med nästa lördag... :/ men men... klart att din fot är bra då:O! på 2 veckor måste den iaf va lite normal x)!
<3

2007-08-27 @ 22:42:31
Postat av: Oliviaaa


En Italien resa oxå! :D det kostade typ runt 2000 eller billigare typ om man skulle åka och typ samma till spanien... så! men fan asså! vi SKA åka!! :D det måste vi! ^^
Maria kunde inte följa med nästa lördag... :/ men men... klart att din fot är bra då:O! på 2 veckor måste den iaf va lite normal x)!
<3

2007-08-27 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback