Det här med att blogga på sommaren.

Jag är riktigt dålig på att blogga på sommaren. Ett inlägg i veckan, MAX?! :D Hade iaf sjukt kul med sötis på Gotland. Skulle lätt göra om det.. :) Har haft en konstig känsla hela dagen, vet inte riktigt vad det beror på men den är inte bra om jag ska anta. Fan vad krångligt. Tänker bara en massa och det är inte bra i bland.

Vaknade iaf runt tolv för att pappa ringde.. :P Det var iofs bra för jag åkte till Hanna där jag också träffade Imi. Vi åt jordgubbar, vindruvor + andra frukter doppade i både vit och mörk choklad. SJUKT GOTT! Sedan såg vi X-men 1.5. Den var givetvis bra - älskar dom filmerna. Imorn så sover Hanna och Imi här och det ska blir jätteroligt. Natt bad :D
Vi ska bada, se film och fota! Älskar er raringar.

Följer nog med Olive på kräftmiddag med hennes släkt på lördag. Ingen säger väll nej till kräftskiva? :O
Me loves the krefts.

Imorn ska jag till sjukan för att ta blodprov 9:30 och sedan ska jag på läkarbesök 11:30. Boring. Det tar typ tjugo min allt som allt men ändå tar det lkixom halva dagen. CRAP. Sedan åker jag hem och städar lite i stugan.. :)
Handlar nog lite på hem vägen.. :D Tackar inte nej till det! :P

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback