Så mycket att berätta!

Har inte bloggat på ett tag, tänkt göra det men det har lixom aldrig blivit av. Iaf så tränade jag och olivia i går. Körde tio min aerobic-cykling. KUL! Och så sprang jag i en kvart. Det var super-roligt. ^^

På fredag ska jag ju åka till Malaysia. Jag måste packa, något som jag verkligen inte gillar att göra. Jag vet inte varför jag bara ogillar det. På torsdag ska jag dessutom hålla en idrottslektion, fixa tid för vaccination hos vetten och så dagen innan har jag ultraljud och läkar-samtal. Nej, jag är för tusan nte gravid! XD

Just nu är jag så grymt sugen på en Friis-väska. Ska köpa den snart. I maj typ eftersom att jag inte har pengar just nu! Den heter Retro Crown bag och finns på friis affären, souk!

Kommer faktsikt inte på mer!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback