Klar med bokrecensionen!

Gu va skööönt! Jag är klar med min recension av "I taket lyser stjärnorna" av Johanna Thydell. Den är jätte-bra och min recension blev också bra :P Hoppas på MVG. Vill verkligen få upp mitt betyg i Svenska, blev superpeppad efter MVGt på min krönika om mod. Så nu ska jag köra på ordentligt, fast jag ska klara mig igenom den här pjäsen iaf! x) Undrar om det blir någon egentligen, jag menar en BRA pjäs iaf.. :P



I dag köpte jag första boken i gossip girl serien, den heter just "gossip girl". Nu har jag den första, den andra (gossip girl - ni vet att ni älskar mig) och den fjärde (gossip girl - för det är jag värd). Ska köpa den tredje som jag tror heter gossip girl - allt och lite till, eller jag vet att den heter det :D

Måste verkligen packa nu, bläsch >P HATAR det. Ysch... Men malaysia på fredag så nu gäller det, nu när jag har tid. Maria får kort ingen annan som vill ha?! :O

/S.  

Kommentarer
Postat av: Olivia

Den boken är så jefla bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback