Inget gratis Gröna Lund.

Nehepp. Nu kan jag inte gå på grönan på lördag eftersom att det är info-möte för STS språkresor och mamma kan inte på onsdag på Östra Real och hon ville inte gå själv så jag måste följa med. Vill verkligen inte verka oförskämd men jag blev ju inte lite sur när hon ska hålla på och ge mej dåligt samvete och sedan säga "men du bestämer själv!". Får jag fråga HUR?! hur kan man säga jag går på grönan när mamma säger att det känns ju lite konstigt att jag ska gå själv på lördag och du går med olivia på onsdagen. GAH! Bli på tvären när mamma håller på så här. Så jag har nu varit en duktig flicka och sagt till olive att jag inte kan får hoppas att hon nte blir sur för jag orkar inte det.

Nu håller jag iaf på att skriva på mitt barncancer-arbete. Så kul! Har skrivit klart om lymfom (jag har själv haft Hodgkins) och neuroblastom (nervcancer, typ) precis. Det är intressant och
barncancerfonden.se är en jätte-bra sajt!

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback