Doktorn i dag

I dag så var jag "akut" hos doktorn, ringde i går - tid i dag. Gjorde biopsi på en grej i armhålan, de trodde att de var bröstvävnad som många kvinnor har i armhålan men de ville ta ett prov iaf. Själva nålen gjorde inte särskilt ont men efteråt när doktorerna skulle stoppa blödningen så tryckte den ena jättehårt med en bomullstuss och DET gjorde ont. Missade HELA skoldagen... Suck, det är rätt jobbigt. Men, men. Det får lösa sej senare.

Sista lektionen var redan påbörjad när jag hade tänkt att komma, efter att jag ätit lunch vilket jag inte gjort då... Så jag våldgästade min kära farmor och farfar och fick mackor och Oboy :) Då blev jag lite glad, extra glad blev jag när jag fick två Magnecyl mot smärtan i armhålan, eller axill som det heter på "doktors-språk". Senare har jag pianolektion, vilken jag och Emilie (tjejen jag spelar piano med) har kommit överens att båda var TVUGNA att komma i dag eftersom det ska komma en gubbe och titta hur det är att inte ha privatlektioner för piano, utan fler som spelar på en lektion eftersom att de ska börja med det där han nu kom i från!

Kram
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback