Sunday afternoon

Jaha.. Jag har verkligen tappat blogglusten. Typ sex inlägg på en månad? Kommer i håg när jag var ung och ambitiös. Då var det flera inlägg om dagen... Men men, nu är jag äldre och sysslar med annat skoj. I veckan så har det varit skiva som var sjukt lyckad - mary var najz. Sedan var det mysmiddag med flickorna och lite grillning i älvnäs. I går så inventerade jag från 10 till halv fem i bokhandeln, det var mindre kul. I dag har det varit kalas för lillasyster som fyller 14 på tisdag, det har jag dessutom kombinerat med ett rejält filosofiplugg som kommer hålla på ända in på småtimmarna. 

Next week så har jag ingen aning. Jag har typ tappat bort min kalender. PANIKEN SPRIDER SIG. Har i alla fall internationell ekonomi redovisning på torsdag, som kommer gå så bra så och filosofiprov i morgon. Något mer? Hoppas inte det. Tror att matten var nästnästa vecka.. Men JAG VET INTE - PANIK. Vart fan är den? 


Kommentarer
Postat av: Mary

hiihih

2009-05-06 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback