Homemade iced latte

Jag sitter just nu och räknar inför mitt avgörande prov som jag har i morgon. Klarar jag inte detta blir det komvux nästa år. Men det är lugnt för även om jag inte klarar det så fixar det ju sig, inte sant? Anyway så kände jag för en stund sedan att jag behövde lite energi.. Funderade lite på att jag faktiskt inte gillar kaffe, bara islatte och då slog det mig! Varför kan jag inte göra en egen islatte? Klart jag kunde. Eftersom vi har en kaffemaskin som gör latte så blev det superenkelt.



Cirka 1,5 dl kallt kaffe - ganska starkt.
Lagom mycket is.
Lika mycket mjölk som is.
Sockra efter smak!

Fick lite inspo från arla.se

Voila! Nu har du en smaskig islatte. Nu ska jag återgå till de matematiskastudierna. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback