Fresh nails for spring

Klockan åtta på måndagar är verkligen mest hemska/skämmiga tiden i veckan. Vad visar trean och femman (favortikanalerna)? Mommas boys och Färjan 2. Jag skäms och skäms. Så vidrigt pinsamt. Så därför är det tv av och spotify på! Nu ska det skrivas så att tangenterna glöder. Det står Rättskunskap och Internationell Ekonomi på schemat - spännande.

I veckan (tre dagar, är det en vecka?) så kommer jag vara hemma 2 av 3 dagar pga sjukdom/städning på ons. Jag måste köpa lite ljusrosa nagellack och en highlighter. Jag kommer satsa på ett fräscht polish från antingen OPI eller Essie och en lite halv budget sak från Wet n Wild - bra för den slant man ger.

Sedan måste jag införskaffa en present till min mamma som fyller 50 år! Har några små idéer och det blir nog snarare några mindre presenter än en bamse. Jag har typ noll fantasi och tycker bara att det är kul att handla till mina närmaste vänner. Alla andra, som har allt, är så jobbiga att handla till. VIlka problem jag har! Aja, nu var det skolarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback