Shake-N-bakeish

I morgon är min sista dag på Daylight och då är det bestämt att jag ska ha med mig fika, (pappa och) jag tog initiativ - folk tackade inte direkt nej och dom ska bjuda mig på lunch. Eftersom att min handledare är glutenintolerant så måste det bli något utan mjöl och sånt, därför så köpte jag en "tillsätt bara vatten och matolja"-påse. Formarna heter "Amerikanska muffinsformar" och kommer från ICA. Extra stora alltså!


klicka på bilderna så blir dom större.
t.v. förpackningen t.h. olja blandat med vatten - YUCK!


muffins på g. stoppade små blockchoklad bitar i dom för att det skulle bli lite roligare - riktigt lyckat!


klara! dom blev faktiskt inte så pjåkiga.. hoppas de uppskattas imorgon.

Nej nu måste jag plugga vidare, det är matte som står på schemat - har omprov i algebra på tisdag. Inte så kul men det känns som att jag kommer fixa det. Sedan får jag inte missa how i met your mother som börjar halv sju. Spana in min bdb, gypsyy, och hjälp mig att lösa vårt lilla dagsljus-mysterie. 


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Jag har faktiskt aldrig spelat Twister. Men det ser så jäkla kul ut på tv. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback