Goodgirlday


förra helgen stod det matte c på schemat...

Jaha.. En duktig dag i dag alltså. Söndagar brukar faktiskt vara det, man preppar sig inför veckan liksom. Nu har jag fört över pengar till alla studentsaker. Ha varit riktigt "bankig" helt enkelt så nu är det dags för rättskunskap och projektarbete. Tror jag tar projektet först, ROLIGAST! Inte för att rättskunskap är tråkigt när det gäller konsumentlagen. Det är jätte-bra att kunna! Sen ska jag sjunka in i världen av högskolor/universitet. Tror jag i alla fall ska testa att söka i år. Får se hur jag gör. Vill faktiskt jobba ett år så jag kan chilla och kanske fundera mer på vad jag egentligen vill läsa. Men men! Nu måste jag köra igång. Löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback