Ex-sugarjunkie

No more candy, dag 2.

Jaa.. I går, som var första dagen helt utan godis (dock cola light och en bulle men jag har bestämt att det inte är samma), kände jag att jag vet varför jag är så sugen på godis hela tiden. För om jag tar en endaste lite inimini godis så blir jag sugen hela dagen, vilket är jobbigt. Jag ska alltså testa hur lång tid jag pallar utan godis. Inte för "vikten", sånt pallar jag inte bry mig om - det handlar om pengar. Dessutom måste ju kroppen fungera bättre utan sockret? Riight.

Fy fan vad jag ville köpa lite godis i dag. Var så himla nära men jag bara kept on walkin!! Fan vad stolt jag är. För jag är en riktigt sockeraddict. Men nu är det Desperate Housewives.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback