Sale

Jag är helt död, fy bubblan vilket slit det är med bokrean. Men i morgon börjar hela kalaset och jag har som tur är fått ett lite senare skift (börjar 10 inte 07, thank god), om jag inte fått det hade jag nog behövt sova nu. I dag har jag också lagt undan lite böcker som jag ska köpa imorgon (några förmåner jag har är att jag får 30 % rabatt och så får jag lägga undan saker innan man får köpa dom, jag älskar att handla böcker).


Sedan så delar jag givetvis med mig av mina förmåner och ger O samma treatment med hennes böcker Mathilde och Sanningen om diamanter. Nu blir det tv och pepsi max.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer förbi dig imorgon och införskaffar mig en bok jag också vill ha ^^

2009-02-24 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback