Made



Jag har tagit första TBE-sprutan i dag! Känner mig duktig. Kollar på Made - folk är lite halvsorgliga. En tjej ba: mina kompisar har snygga kläder, sminkar sig och har alltid perfekt hår - det vill jag med! Snälla.. Köp lite normala kläder/fråga sina kompisar, sminka dig och borsta håret, man behöver inte värsta programmet för att fixa till sig.. :S När det är så lätta saker liksom. Aja.. Snart kommer farfar och farmor - så mysigt med söndagsfika.

Jaha, vad har hänt i veckan? Typ lätt over all. Alla var ju lediga im måndags, sov typ hela dagen och städade/packade upp. Sen så var det projektinlämning och hela den biten och det kirrade vi ju, sen så hade jag sjukhuset på torsdagen och det gick också brao. Nästa vecka  är dock lite kämpigare, ska plugga efter den där fikan... I morgon så har jag inget speciellt förutom magnetkamera som är a bitch. Blä! Sen så är det engelska förhör och mattediagnos på onsdagen och filosofi sak tills torsdag. Sedan består fredagen av svenska presentationer och mitt i allt det så ska vi fixa tryckeri saken inför projektpresentationen... Städ-dags! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback