Lördagens/Söndagens



Dagens frisyr: Utsläppt megaflufforama.
Dagens smink:  Jag skriver exakt samma sak varje gång: fuktcreme. Orkar inte sminka mig på helgen, om jag inte går ut.
Dagens klädsel: Svarta sfg-mjukisar och mitt american eagle linne.
Dagens händelse: Inget särskilt, cruisat runt hemma och städat lite..
Dagens planer: Inget, vakna vid en normal tidpunkt - dvs innan 14..
Dagens vill ha i allmänhet: Juletider, handlar klappar!
Dagens materiella vill ha: Vänner-boxen, vill ju supporta!
Dagens beroende: Cola light...
Dagens tråkigaste: Hmm, vet inte.
Dagens köp: Köpte en cola light i går, och en bussremsa!
Dagens mat: Kycklingpasta och till middag entrecote m pommes..
Dagens mående: Trött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback