Do and Don't

Hittade, av en slump, en Marie Claire på pressbyrån till pressat pris - icke svenska tidningar är så sjukt dyra om de inte är pressade. Har letat som en rabiat för jag hittade bara massor av pressade inredningstidningar - som inte är utav intresse. Har flippat igenom tidningen och kollat på alla fina editorials (borde skaffa en scanner, det här är pinsamt!) men jag måste verkligen påpeka detta:

En mega DON'T som förstör en hel bild är långa naglar. Inte fint alls om jag får säga vad jag själv tycker. Titta här - så förstår ni vad jag menar!
 

Nu ville inte den till höger vänta sig, men you geat the picture - jag älskar korta manikurerade naglar som inte ser manikurerade ut!
Lovers!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback