Sjuk men glad!

Lite halvrisig i dag. Vaknade i dag och kände bara nej. Fan vad konstigt jag mådde - värk i hela kroppen och ont i huvudet på morgonen är ingen hit, blev dessutom lite fundersam eftersom att jag aldrig får huvudvärk. Tog en ipren och värken försvann sakta, men tillslut försvann den helt efter en powernap. Kände mig relativt pigg, åt lite chili con carne med ris och plockade ur/i diskmaskinen. Eftermiddagen har ägnats åt rättskunskapsplugg och tvtittande. Inte så nyttigt kanske men jag är så slö!

I morgon ska jag till vårdcentralen och ta spruta klockan åtta, tandläkaren klockan halv tio och sen är jag ledig fram tills 14:30. Visste inte att vi hade resurseftermiddag så jag planerade saker innan skolan.. Men mellan tandläkaren och moskébesöket (ja, du läste rätt) så ska jag öppna bankkonto på seb och ut med bosse så det blir en ganska produktiv dag. Måste sova ordentligt, får inte vara så slö i morgon.

Nu kommer jag till det glada! Mamma köpte den underbaraste underbara julkalendern av dom alla. Body Shops, nummer 3. Ultimata lyxen, fast jag menar jag ska dela den med anna och mamma men det blir ändå åtta paket var. På julafton, som jag fick, är det någon slags stor burk typ bodybutter eller scrub. Nöjd som tusan.. Men anna fick 22 och då är det typ ett presentkort! Lite avis..

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback