LUSHfever

I dag har varit en mycket givande dag! Gick tydligen inget vidare på mitt tredje matteprov. Ick! Men jag har hittat en lösning på mina matteproblem. MatteCentrum, sjukt bra för vår skola har en deal med dom att om dom får låna sfgs lokaler om vi (eleverna) får gå där utan anmälan. Lärde mig mycket och jag & Freja har en pakt att gå på mc en gång i veckan... Måste hålla den! 

Övriga dagen har varit allmänt trevlans, börjar ju sent som fan så först var det ju promis med bosse. Sedan engelska och sen matte. Sen så var inte mattecentrum förens klockan sex så jag och olive dinerade efter att ha köpt 18årspresenter till varandra. Handlade på LUSH där jag fick ett powder på köpet. Typ som en deodorant för hela kroppen, men mest typ armhålor och fötter. Luktar refreshers, ni vet
godisarna. Jättefräscht och gott. Avslutade shoppingen med dinner på taco bar, yum! Sen åkte Olive hem, eftersom att hon är smart, när jag skulle tillbaks till skolan och lära mig matte. Var ganska överraskad över hela mattegrejen :D BÄST!

Nu är jag riktigt på hugget när det kommer till matten.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback