God morgon alla med sovmorgon



Hello ev! :D I dag så börjar jag ju inte förens kvart i ett men innan dess är det bossedags. Skönt att vara lite "tvingad" att vara ute... Jag behöver det i alla fall. Bussen går halv elva men eftersom att jag blev väckt av N klockan åtta, han hoppade runt som en galning i sängen och slickade sönder mitt face, så är jag helt klar nu. Inte uppskattat! Förutom de gamla vanliga grejerna man gör på morgonen, de obligatoriska lixom så har jag hunnit boka om min tandläkartid på ett sjukt bra sätt, fick hem en kallelse i går men den passade inte alls och nu kunde man bara gå in och typ klicka på en dag så stod det vilka tider som fanns tillgängliga och jag knep sista på den 12/11, samma dag som jag tar min sista gardasil. Värsta matchningen!

I dag måste jag handla min present till Olive plus lite annat junk. Någon fashionabel tidning skulle sitta fint! Funderar på någon sån där med ganska grovtmode, O fattar vad jag menar. Så ut med Bosse och minishopping är dagens planer, förutom skolan - två lektioner, eng och ma!

Kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback