Avantgarde is entertainment



Alltså. Fan vad upptagen jag är.. Hatar plugget, så mycket tråkiga grejer just nu. Men på lördag är det i alla fall älvsjö mässan. Och fredag och lördag är ju najs. Orkar inget mycket bloggning. Ni ser ju hur det sitter i hop, jag är pömsig håller mig bara uppe för en engelska skit men jag funderar på att banga. Somnar snart och jag ska upp halv sju. yuck, Måste sova i helgen. Fo real, fo sho!! Fixade sebkonto i dag och är nöjd, plus tandis där jag ska få slipa bort lite lim och lägga ännu en plast grej för jag har så gropiga tänder... Gosh vilket i-lands.

looks like it's bros before hos for little j. ett av mina favvocitat från gg.

trött, trött, trött...
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback