Störande jobbig känsla

Alltså jag brukar vara på gott humör men i dag stämmer lixom inget och det är förmodligen för att jag sov sjukt konstigt i natt. Kom hem typ elva, såg två satc avsnitt och sen somnade jag runt halv ett. Sen vaknade jag klockan tre och kunde inte somna om men var för trött för att gå upp och typ läsa en tidning eller nått. Jag somnade klockan fem och sen vaknade jag igen klockan halv åtta med samma känsla! För trött för att gå upp men för pigg för att somna om. Så nu har jag pluggat lite spanska men jag mår uselt - jag blir så himla kranky om jag inte får sova.. Håller på att jobba om bloggen och ge den en ny stil och ett nytt koncept. Men det kommer nog ta ett tag.

Så roligt att min besökar rate har ökat, sjukt roligt alltså! :)

Puss. /Fiabelle, cutiepie, Sofia Linnéa - vad ska jag "heta"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback